به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء پوشش تسهیلات رفاهی کارکنان صورت پذیرفت:
دیدار معاون بانک ملی استان گیلان با معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دکتر گل شکن در نشست مشترک با معاون بانک ملی استان اظهار کرد: در راستای استقرار و گسترش عدالت اجتماعی و احقاق مفهوم خدمت رسانی به مردم، می بایست تمامی دستگاه های خدمت رسان از هیچ تلاش و کوشش مشترکی برای رفع مشکلات مردم و علی الخصوص کارکنان خود دریغ نکنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛
به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء پوشش تسهیلات رفاهی کارکنان، حسین خداشناس_معاون بانک ملی استان گیلان به همراه سید حمید باقری_رئیس شعبه ممتاز رشت طی نشستی مشترک با دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت و گو کرد.
در ابتدای این نشست دکتر گل شکن با اشاره به مصادیق وظایف دستگاه های خدمت رسان در ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان، اظهار کرد: در راستای استقرار و گسترش عدالت اجتماعی و احقاق مفهوم خدمت رسانی به مردم، می بایست تمامی دستگاه های خدمت رسان از هیچ تلاش و کوشش مشترکی برای رفع مشکلات مردم و علی الخصوص کارکنان خود دریغ نکنند.
در ادامه، اعضای نشست به بحث و گفت و گو در خصوص راه های تعامل بیشتر دانشگاه با بانک ملی، دریافت تسهیلات کم بهره، گشایش حساب و ... پرداختند.
گفتنی است: در این نشست که در دفتر معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، مدیر مالی دانشگاه به همراه مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز حضور داشت.