شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار

1-تعیین جایگاه اعتباری تنخواه واحد های مربوطه با توجه به تخصیص دریافتی از بودجه

2-کنترل وثبت اعتبار رابط اعتبارات و حقوق (سایر پرداخت خزانه ای) واحد ها با ستاد

3-کنترل اسناد مربوط به پرداختی های خزانه دارایی و مغایرت گیری رابط ها با اداره دریافت و پرداخت

4-انجام ثبت های ستادی ،صورت وضعیت ها ، پاس علی الحساب و پیش پرداختهای مربوط به اسناد عمرانی و درآمدی

5-ثبت هزینه واحد ها (نماینده زونکن) در جدول اکسل به ریز اعتبار و کنترل آن بر مبنای جایگاه اعتباری با نرم افزار بوم (تعهدی)  

6-انجام جابجایی های اعتباری جهت واحد های آموزشی و درمانی دانشگاه بر اساس تخصیص بودجه

7-انجام ثبت های اصلاحی در نرم افزار بوم (تعهدی) 

8-ثبت هزینه های نهایی واحد به ریز دستگاه، منبع ، برنامه، محل و... جهت ریز بستن حساب مالی واحدها  و ثبت مانده واریزی واحد بر اساس فیش برگشتی  

9- پاسخگویی حضوری و تلفنی به سوالات مسئولین و همکاران واحد های تابعه

10-ثبت اطلاعات مربوط به پزشک خانواده ، ردیف های وزارتی ، سایر منابع  و ... در جداول اکسل به جهت در دسترس بودن مانده دقیق حواله های متفاوت جهت پرداخت

11-گزارش ماهیانه مربوط به هزینه کرد کسورات مصوب هیات امنا به ریز برنامه و شرح هزینه 

12-تهیه و تنظیم گزارش های مربوط به نامه های ارسالی از سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات ، معاونت درمان، معاونت بهداشتی و پاسخگویی به سایر ادارات و نهاد های نظارتی برون سازمانی

13-کنترل و تطبیق گزارش ها با نرم افزار بوم (تعهدی) و اطلاعات ثبت شده اداره دفترداری

14-ارسال آمار هزینه های تحقق یافته سالیانه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

15- همکاری در بستن حساب مالی سالیانه و ارائه تراز دارایی و همکاری در نوشتن بودجه تفضیلی

16-تهیه و تنظیم گزارش های سالیانه بعد از بستن حساب مالی هر سال 

17-انجام سایر امور مربوط طبق دستور مقام مافوق

 

 

آخرین بروز رسانی : 1402/08/19