اهداف
مدیریت خدمات پشتیبانی در نظر دارد با بکارگیری اصول مدیریت کیفیت و پایش و ارزیابی برنامه های خود، به اهداف ذیل دست یابد:
1-نظارت بر تهیه و خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز واحدهای ستاد با نهایت صرفه وصلاح دولت و دانشگاه
2-ساماندهی و تامین وسیله ایاب و ذهاب وماموریت کارکنان ستاد دانشگاه
3-نظارت بر دریافت،نگهداری و تحویل کالاها و ملزومات مورد نیاز ستاد دانشگاه
4-نگهداری وتامین شرایط محیطی مطلوب و ساماندهی فضای اداری کارکنان
5-نظارت بر نحوه فعالیت و ارزیابی شرکت های پیمانکار خدمات پشتیبانی و تهیه گزارش های اداری
6-برنامه ریزی،آموزش و توزیع کارکنان مورد نیاز خدماتی در واحدهای ستاد دانشگاه
7-نظارت بر تامین قطعات یدکی و انجام تعمیرات وسایط نقلیه،تاسیسات، تجهیزات اداری و کارگاهی
-8انجام امور مربوط به مراسلات ومدیریت دبیرخانه مرکزی دانشگاه
9-نظارت برثبت، نحوه نگهداری و کنترل اموال فیزیکی دانشگاه
10-ارزیابی عملکرد خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه دانشگاه
11-انجام امور مربوط به برگزاری تشریفات مناقصات و مزایدات درچارچوب آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه