شرح وظایف مدیر منابع انسانی
1- اجرای قوانین وآئین نامه های استخدامی اعضاء هیات علمی وکارکنان غیرآموزشی و پیش بینی کادرعلمی ـ اداری ـ فنی ، درمانی موردنیاز دانشگاه 2- اداره اموراستخدامی طبق مقررات وآئین نامه های مربوط ومشارکت درتهیه وتنظیم بودجه پرسنل 3- ارائه نظریات اصلاحی در زمینه اموراداری دانشگاه به منظورپیشبرد هدفهای جاری دانشگاه دراموراداری 4- رعایت حقوق کارکنان دانشگاه وجلوگیری ازتضییع حق آنان 5- تهیه وپیشنهاد سیستم تشویق وتنبیه کارکنان به منظوررعایت عدالت اداری 6- انجام مراحل استخدام - ترفیع - مرخصی وبرکناری اعضاء هیات علمی براساس مقررات وآئین نامه های مربوطه 7- تهیه احکام ترفیع وارتقاء اعضاء هیات علمی 8- نگهداری وتنظیم امارواطلاعات مربوط به اعضاء هیات علمی درپرونده های استخدامی آنان 9-اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیات علمی واجرای خط مشی هائی که دراین رابطه ازطرف مقامات ذیصلاح ابلاغ گردیده است 10- پیش بینی واظهارنظر درنیازهای پرسنلی واحدهای دانشگاه باهمکاری دفتربودجه و تشکیلات 11- انجام مراحل استخدام ، ترفیع ، مرخصی و برکناری کارکنان براساس مقررات و آئین نامه های مربوط 12- اجرای مصوبات انضباطی کارکنان ورسیدگی به اجرای خط مشی هائی که درآن رابطه ابلاغ گردیده است 13- تهیه وتنظیم شرح شغل کارکنان غیرآموزشی همراه باشناخت صحیح ودقیق مشاغل از طریق مصاحبه باشاغلین پستهای سازمانی ویاطرف دیگر باهمکاری واحد تشکیلات 14- تخصیص پستهای ثابت سازمانی به طبقات شغل رسته های مختلف طرح طبقه بندی مشاغل 15- اجرای دقیق طرح طبقه بندی مشاغل باهمکاری واحدهای ذیربط 16- انجام امورمربوط به بیمه و بهداشت درمان کارکنان دانشگاه 17- انجام مراحل بازنشستگی کارکنان واعضاء هیئت علمی 18-انجام مکاتبات لازم درجهت تامین نیازمندیهای بازنشستگان ومستمری بگیران دانشگاه
|