•    شرح وظایف اداره حسابداری طرحهای عمرانی
  • رسیدگی به صورت وضعیتهای پروژه های عمرانی دانشگاه
  • ثبت و ضبط اسناد حسابداری تعهدی برای صورت وضعیتها
  • پیگیری تخصیص اعتبار از واحد بودجه و انجام ثبتهای لازمه
  • ثبت کلیه اسناد مرتبط با دریافت وجه از خزانه ، وزارت خانه ، سایر ارگانها و همچنین پرداخت تنخواه ، علی الحساب ، پیش پرداخت ، سپرده ها ، تضمینات و سایر پرداختها
  • تامین اعتبار کلیه اسناد عمرانی
  • پیگیری در خصوص اخذ موافقت نامه از طریق بودجه
  • همکاری با سایر واحد های امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحد های مالی
  • نظارت ، کنترل و رفع مغایرتهای احتمالی در ارتباط با مانده دفتر اعتبارات با دفتر بانکی
  • آموزشهای لازمه همکاران مالی واحد های تابعه   
  • تهیه کارت پیمان کلیه پروژه های دانشگاه
  • تهیه و استخراج صورت مغایرات بانکی حسابهای مرتبط با فعالیت های عمرانی و رفع اقلام باز
  • لزوم نگهداری صحیح حساب سپرده های حسن انجام کار و تضمینات اخذ شده از پیمانکاران
  • تهیه و تنظیم فرم های عملکرد دارایی جهت تهیه تراز مالی سالانه
  • همکاری مستمر با حسابرسان دیوان محاسبات استان و حسابرسان نمایندگی  خزانه جهت تهیه و تنظیم گزارش های مالی و حسابرسی در طول سال مالی.
  • ثبت اسناد خزانه اسلامی در سامانه و ثبت درخواست وجه اسناد خزانه
  • مشارکت و اعلام نظر فنی در کمیسیون های مناقصات مرتبط با حوزه طرحهای عمرانی
  • پیگیری و ارسال نامه به بیمه تامین اجتماعی جهت صدور نامه مفاصا
  • تهیه گزارشات عملکرد پروژه ها و اعتبارات تملک 
  • اعمال دقت لازم در هزینه نمودن اعتبار تخصیصی به تفکیک طرحها
  • بررسی قراردادهای اجرایی پروژه ها از لحاظ مقررات مالی
  • سایر امور ارجاعی از طرف مدیر امور مالی
آخرین بروز رسانی : 1402/08/19