معرفی امور مالی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی:
اداره امور مالی ستاد مرکزی به طور مستقیم زیر نظر مدیر امور پشتیبانی و رفاهی میباشد که وظیفه تهیه و تنظیم صورت خلاصههای لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری، تشخیص حسابها، صدور اسناد حسابداری با توجه به نظام مالی و صنعتی مدون دانشگاه، اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت به موقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی، ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده، نگاهداری مناسب اسناد و مدارک مالی و همچنین ثبت و نگهداری دفاتر قانونی تهیه تراز آزمایشی ماهانه را عهدهدار میباشد.
شرح وظایف:
1-ثبت کلیه اسناد حسابداری در سیستم نظام نوین مالی و پیگیریهای لازم.
2-تهیه و تنظیم اسناد مالی مربوط به کلیه قراردادها
3-ثبت و نظارت بر کلیه اسناد صادره از زیرسیستمهای انبار، اموئال و تدارکات
4-تهیه و تنظیم مغایرت بانکی ماهانه
5-بایگانی و نگهداری کلیه اسناد حسابداری