• 1395/06/15 - 15:14
  • تعداد بازدید خبر : 18
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرم گزارش منابع و مصارف بیمارستان ها

بمنظور تجزیه و تحلیل عملکرد مالی بیمارستانهای تابعه دانشگاه، پس از دریافت فرم گزارش منابع و مصارف ، نسبت به تکمیل فرم ها توسط رئیس حسابداری و ارسال آن حداکثر تا تاریخ 95/6/31 اقدام نمائید

توضیحات نحوه تکمیل فرمهای منابع و مصارف ماهانه

1. از اضافه کردن هرگونه سطر و ستون خودداری گردد

2.درگزارش فروردین الی اسفند 95 در قسمت( محل اعتبار1 )جایگاه اعتباری هزینه مربوطه در تخصیص(تفاهم نامه) و در قسمت (محل اعتباری 2 ) از محلی که هزینه پرداخت شده است قید گردد

3. جهت تکمیل درآمد ناخالص از اطلاعات سیستم HIS گزارش و در فرم درج گردد

4. با توجه به اهمیت گزارش فوق برای تصمیم گیری مدیران دانشگاه رییس امور مالی واحد شخصا پیگیر تکمیل و ارسال ماهانه آن حداکثر تا دهم ماه بعد باشد

5. در هنگام تکمیل فرم در ستون های J , L حتما از عبارات (جاری) برای اعتبارات جاری ،(درآمد) برای درآمد اختصاصی ،(تحول و ردیف )برای اعتبارات طرح تحول سلامت و ردیف ابلاغی ، (سایر منابع) برای اعتبارات سایرمنابع استفاده گردد

6. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نحوه تکمیل و یا پیشنهاد در مورد فایل اکسل با آقای ابراهیم پور تماس حاصل شود

7.گزارش صفحه آخر (گزارش یکساله 95 ) به صورت خودکار تکمیل میگردد و نیازی به ورود اطلاعات نیست

8.تعدادی از سلول ها فرمول گذاری شده است و نیازی به ورود اطلاعات نیست

9.در صفحه گزارش فروردین ماه 95 اطلاعات مربوط به نام واحد و نام رئیس امور مالی و نام رئیس واحد تایپ شود کافی است و به صورت خودکار در تمام صفحات نمایش داده خواهد شد

10. اطلاعات گزارش 5 ماهه اول سال را در صفحه( گزارش مرداد 95 ) تکمیل نمائید

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • کد خبر : 20137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/06/15 15:14