• 1395/07/25 - 13:15
  • تعداد بازدید خبر : 22
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرم تغییریافته گزارش منابع و مصارف(فرم جدید)

بنا به درخواست تعدادی از روسای محترم امور مالی بیمارستانها جهت آسان سازی و بازه زمانی بیشتر جهت تکمیل گزارش منابع و مصارف،تغییراتی در فرم مذکور بوجود آمد و دوره زمانی تهیه و ارسال آن از( ماهانه) به( 6 ماهه) تغییر یافت.

پیرو نامه شماره 3/127/25108/پ مورخ 1395/06/16 این معاونت مبنی بر تاکید ریاست محترم دانشگاه جهت تجزیه و تحلیل عملکرد مالی بیمارستانهای تابعه و با توجه به درخواست تعدادی از روسای محترم امور مالی بیمارستانها جهت آسان سازی و بازه زمانی بیشتر جهت تکمیل گزارش منابع و مصارف،تغییراتی در فرم مذکور بوجود آمد و دوره زمانی تهیه و ارسال آن از( ماهانه) به( 6 ماهه) تغییر یافت. بدین وسیله به پیوستفرم تغییریافته گزارش منابع و مصارف(فرم جدید)ارسال می گردد. مقتضی است دستور فرمائید تا رئیس حسابداری آن واحد نسبت بهتکمیل و ارسالگزارش مذکور به شرح زیر عمل نمایند:

1.تکمیل فایل فرم مذکور برای6ماههاول سال ( عملیات مالی تا پایان شهریور 95 ) و تحویل نسخه مهر و امضاء شده آن را به دفتر مدیریت امور مالی حداکثر تا تاریخ 1395/07/29

2.جهت بهره برداری از نسخه الکترونیکی فایل فرم مذکور را به ایمیل مالی دانشگاه به آدرس guilan.mali@yahoo.comارسال نمایند.

3. با توجه به مساعدت در نظر گرفته شده در تکمیل و ارسال فرم ها ،مدت زمان یاد شده حداکثر زمان در نظر گرفته شده میباشد .لذا همکاران محترم نسبت به ارسال در موعد زودتر اقدام نموده و به روز آخر موکول ننمایند.

4.فایل فرم مذکور علاوه بر پیوست در قسمت اتوماسیون اداری در سایت دانشگاه به آدرس: tmm.gums.ac.ir(مسیر معاونت ها -معاونت توسعه مدیریت و منابع-اخبار معاونت ) قابل دسترسی و دانلود می باشد.

5.در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه تکمیل فرم با آقای ابراهیم پور(کارشناس مالی ) تماس حاصل نمایند.


  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • کد خبر : 21219
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/07/25 13:15