برگزاری نشست بررسی وضعیت انبارداران واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان
نشست بررسی وضعیت انبارداران واحدهای تابعه دانشگاه با حضور مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛
به منظور ارتقای کیفی فعالیتهای انبارداری و افزایش هماهنگی میان واحدهای تابعه نشست بررسی وضعیت انبارداران واحدهای تابعه دانشگاه با حضور مرتضی نیک روز_مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و انبارداران واحدهای تابعه برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی چالشها و ارتقای روند انبارداری صورت گرفت، نکات مهمی در زمینه اصول قانونی انبارداری، نگهداشت صحیح مواد و تجهیزات دارویی، پزشکی و دندانپزشکی مطرح شد.در ابتدای این نشست، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه بر اهمیت رعایت ضوابط انبارداری و نقش کلیدی انبارداران در حفظ کیفیت تجهیزات و داروها تأکید کرد. وی با اشاره به چالشهای موجود، خواستار احصا و انتقال مشکلات به صورت مستمر شد تا بتوان از طریق برنامهریزیهای مناسب، نسبت به رفع آنها اقدام کرد.در ادامه، انبارداران به بیان مشکلات و موانعی که در فرآیند نگهداری اقلام دارویی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی که با آن مواجه هستند، پرداختند. در پایان، مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه ضمن بررسی موارد مطروحه به ارائه راهکارهایی در خصوص بهبود شرایط انبارها و رعایت استانداردها پرداخت.
نظر دهید