• 1403/04/02 - 13:35
  • تعداد بازدید خبر : 105
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست بررسی مشکلات مرکز آموزشی درمانی رازی در خصوص تمدید پروانه

نشست بررسی مشکلات مرکز آموزشی درمانی رازی در خصوص تمدید پروانه با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

به منظور چینش و تبیین راهکار در خصوص رفع مشکلات مرکز آموزشی درمانی رازی برای تمدید پروانه، نشستی با حضور دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر پیروز سامی دوست_رئیس مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت برگزار شد.

دکتر گل شکن در این نشست با اشاره به سیاست وزارت بهداشت در خصوص تامین منابع مالی برای بیمارستان های فرسوده، اظهار کرد: با توجه به مشکلات حال حاضر این مرکز و با در نظر گرفتن اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی یکی از قدیمی ترین و مهم ترین مراکز بیمارستانی رشت محسوب میشود، می بایست تمامی معاونت های زیر مجموعه دانشگاه با نگاه حل مشکلات درمانی مردم، با تمام قوا پای کار بیایند.

در ادامه این نشست، دکتر سامی دوست به بیان مشکلات مرکز آموزشی درمانی رازی در حوزه آی تی، سیستم تهویه، اتاق ایزوله، بهسازی سایت پسماند، منابع آبی، ایمنی آسانسور، پله و درب خروج اضطراری، دستگاه هیدروکلاو، چربی گیر و... پرداخت.

در پایان، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مسائل و مشکلات گذشته این بیمارستان تا به امروز، هماهنگی های لازم جهت انجام اقدامات مقتضی، برای رفع مشکلات اصلی  این بیمارستان برای تمدید پروانه ، را انجام داد.

گفتنی است: در این بازدید قائم مقام معاونت درمان، مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیر امور مالی دانشگاه نیز حضور داشت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع,اخبار اختصاصی,گزارش های تصویری
  • کد خبر : 125700
کلمات کلیدی
حامد قربانی پیشخانی
خبرنگار

حامد قربانی پیشخانی

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/04/02 13:35