• 1403/04/17 - 09:03
  • تعداد بازدید خبر : 113
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید شبانه معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین(ع)

دکتر مصطفی گل شکن معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی به همراه هیات همراه از مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین (ع) بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

به منظور پایش عملکرد و نظارت مستمر و دقیق جهت حفظ و ارتقای کیفیت خدمات درمانی ارائه شده از سوی بیمارستان‌ها ، دکتر مصطفی گل شکن معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه هیات همراه  از مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین(ع)  بازدید و از نزدیک در جریان کم و کیف روند کار این بیمارستان و مشکلات بخش های درمانی و زیرساختی قرار گرفت.

در این بازدید دکتر گل شکن ضمن گفت و گو با دکتر علی فقیه حبیبـی_رئیس مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین (ع)، اظهار کرد: با توجه به حساسیت آمادگی بیمارستان ها در ارائه خدمات درمانی در طول شبانه روز، می بایست به صورت دقیق و مستمر تمامی مسائل مرتبط با ارائه خدمت، علی الخصوص بخش های حساس و فنی بیمارستان به صورت ویژه و مداوم مورد پایش قرار گیرند.

وی در ادامه با بازدید از بخش های درمانی، موتورخانه و ...در جریان کم و کیف مشکلات این بخش ها قرار گرفت.

در پایان، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مسائل و مشکلات گذشته این بیمارستان تا به امروز، هماهنگی های لازم جهت انجام اقدامات مقتضی، برای بهبود عملکرد این بیمارستان، را انجام داد.

گفتنی است: در این بازدید رئیس دفتر ریاست دانشگاه، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه نیز حضور داشت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع,اخبار اختصاصی,گزارش های تصویری
  • کد خبر : 126233
کلمات کلیدی
حامد قربانی پیشخانی
خبرنگار

حامد قربانی پیشخانی

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/04/17 09:03