معرفی :
یکی از ادارات تحت رهبری و هدایت مدیریت امورپشتیبانی و رفاهی دانشگاه بوده و هدف از تشکیل و ایجاد آن، تهیه، سفارش دهی، تحویل گیری و نگهداری و تحویل کالاهای مورد نیاز سازمان میباشد.
شرح وظایف:
1-نظارت بر انبارگردانی انبارهای دانشگاه در پایان هرسال
2-بازدیدهای دوره ای از انبارهای واحدهای تابعه دانشگاه و صورت برداری از موجودی انبارها در فواصل معین
3-برنامه ریزی و اجرای سیستم صحیح انبارداری در راستای حفظ و نگهداری کالاهای موجود در انبار با رعایت نکات حفاظتی (رطوبت، دما، تاریخ انقضا اقلام و...)
4- ایمنی و استانداردسازی انبارها (طبقهبندی و شمارهگذاری اجناس و مواد انبار جهت قراردادن آنها در مکان مناسب ، رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و حفاظتی و پیشبینیهای لازم برای
پیش گیری از حوادث احتمالی مانند آتشسوزی، دزدی، ضایعات و فساد)
5-تهیه و تدوین بسته آموزشی جهت کلیه انبارداران دانشگاه و هماهنگی های لازم جهت برگزاری آن
6-ارائه برنامه عملیاتی برای انبارهای دانشگاه و نظارت بر اجرای دقیق آن ها
7- پیگیری تعیین تکلیف اموال اسقاطی در واحدهای تابعه در راستای صرفه و صلاح دانشگاه و حفظ آراستگی محیط
8- دریافت اقلام خریداری شده از واحد تدارکات مطابق مقررات مربوطه، تحویل به واحدهای درخواست کننده و بررسی های لازم با توجه به نیاز واحد مربوطه.
9- نظارت بر اوراق قابل امحاء در انبارهای دانشگاه براساس دستورالعمل مربوطه
10-کنترل کمی و کیفی اقلام و تطبیق آن با دستورالعملهای خرید کالا و فاکتورهای ارائه شده و تطبیق کالای خریداری شده و تحویل داده شده به انبار با نمونه اصلی
11- نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و رسیدگی موجودی انبارها و تعیین مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالاها با توجه به نوع،وزن،حجم و کثرت مصرف آنها
12- استفاده از سامانه ها در ثبت رسید و حواله ها و امور اداری