شرح وظایف مدیر منابع انسانی    

1-  اجرای قوانین وآئین نامه های استخدامی اعضاء هیات علمی وکارکنان غیرآموزشی و پیش بینی کادرعلمی ـ اداری ـ فنی ، درمانی موردنیاز دانشگاه

2- اداره اموراستخدامی طبق مقررات وآئین نامه های مربوط ومشارکت درتهیه وتنظیم بودجه پرسنل

3- ارائه نظریات اصلاحی در زمینه اموراداری دانشگاه به منظورپیشبرد هدفهای جاری دانشگاه دراموراداری

4-  رعایت حقوق کارکنان دانشگاه وجلوگیری ازتضییع حق آنان

5- تهیه وپیشنهاد سیستم تشویق وتنبیه کارکنان به منظوررعایت عدالت اداری

6- انجام مراحل استخدام - ترفیع - مرخصی وبرکناری اعضاء هیات علمی براساس مقررات وآئین نامه های مربوطه

7-   تهیه احکام ترفیع وارتقاء اعضاء هیات علمی

8- نگهداری وتنظیم امارواطلاعات مربوط به اعضاء هیات علمی درپرونده های استخدامی آنان

9-اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیات علمی واجرای خط مشی هائی که دراین رابطه ازطرف مقامات ذیصلاح ابلاغ گردیده است

10-  پیش بینی واظهارنظر درنیازهای پرسنلی واحدهای دانشگاه باهمکاری دفتربودجه و تشکیلات   

11-  انجام مراحل استخدام ، ترفیع ، مرخصی و برکناری کارکنان براساس مقررات و آئین نامه های مربوط     

12-  اجرای مصوبات انضباطی کارکنان ورسیدگی به اجرای خط مشی هائی که درآن رابطه ابلاغ گردیده است

13- تهیه وتنظیم شرح شغل کارکنان غیرآموزشی همراه باشناخت صحیح ودقیق مشاغل از طریق مصاحبه باشاغلین پستهای سازمانی ویاطرف دیگر باهمکاری واحد تشکیلات

14- تخصیص پستهای ثابت سازمانی به طبقات شغل رسته های مختلف طرح طبقه بندی مشاغل

15- اجرای دقیق طرح طبقه بندی مشاغل باهمکاری واحدهای ذیربط

16-  انجام امورمربوط به بیمه و بهداشت درمان کارکنان دانشگاه

17-  انجام مراحل بازنشستگی کارکنان واعضاء هیئت علمی

18-انجام مکاتبات لازم درجهت تامین نیازمندیهای بازنشستگان ومستمری بگیران دانشگاه

 

 

 

 

 
 
آخرین بروز رسانی : 1403/02/09