شرح وظایف جاری و ادواری: 1-مطالعه و آشنایی کامل با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و اظهار نظر در مورد تکمیل مواد آن . 2- بررسی و مطالعه آئین نامه ها و بخشنامه ها و ابلاغیه های وصولی و ارائه راهنمایی های لازم به مسئولین امور مالی واحدها . 3- تهیه پیش نویس دریافت تنخواه تنخواه گردان حسابداری موقت از نمایندگی خزانه . 4- تنظیم فرم درخواست وجه بودجه برنامه ای و درآمد اختصاصی برابر اعتبارات مصوب و تخصیص اعتبار . 5- نظارت بر نگهداری حساب دریافت وجه از خزانه بابت بودجه برنامه ای و درآمد اختصاصی و ردیف ها و سایر منابع . 6- نظارت بر ثبت و صدور برگه های تشخیص حساب دریافتی از خزانه و تایید آنها . 7- کنترل وجوه دریافتی از خزانه و مقایسه آن با تخصیص و اعتبار مصوب . 8-نظارت و تایید ( امضای ) سند و برگه های تنظیم شده توسط مسئولین تنظیم سند و صدور برگه و نظارت بر ثبت اسناد و برگه های مذکور در رابطه با پرداخت تنخواه دگردان به واحدهای مربوطه . 9- نظارت و کنترل حساب تنخواه گردان پرداخت به واحدها و نظارت بر نگهداری سپرده ها و تضمین حسن انجام کار . 10-نظارت بر صدور اسناد و برگه های صادر شده و چک های صادره در وجه واحد های تابعه و امضاء برگه های مربوطه . 11-مراجعه حضوری در واحدهای تابعه جهت کنترل وجوه پرداختی به واحد و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط . 12- تهیه و تنظیم گزارش عملکرد ماهیانه جهت ارائه به مدیریت امور مالی و انجام مشاوره جهت اتخاذ تصمیمات مناسب . 13- تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر عملکرد کارکنان جهت اخذ بهره وری بیشتر . 14- ارجاع نامه های واصله اداری به کارکنان تحت سرپرستی و پیگیری نتایج مکاتبات بعمل آمده . 15- بررسی مسایل و مشکلات موجود در فرایند امور جاری اداره و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل آنها . 16- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوطه و اعلام نظر در موارد مطروحه . 17- نظارت بر تحویل و تحول مسئولین امور مالی واحدهای تابعه دانشگاه و اخذ گزارش لازم و ارائه به مسئولین ذیربط . 18- شرکت فعال در دوره های کارآموزی و مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله . 19- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات . 20- پرداخت حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر کل استان به حساب ذینفعان . 21- انجام امور مربوط به بازنشستگان .
|