شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار
1-تعیین جایگاه اعتباری تنخواه واحد های مربوطه با توجه به تخصیص دریافتی از بودجه
2-کنترل وثبت اعتبار رابط اعتبارات و حقوق (سایر پرداخت خزانه ای) واحد ها با ستاد
3-کنترل اسناد مربوط به پرداختی های خزانه دارایی و مغایرت گیری رابط ها با اداره دریافت و پرداخت
4-انجام ثبت های ستادی ،صورت وضعیت ها ، پاس علی الحساب و پیش پرداختهای مربوط به اسناد عمرانی و درآمدی
5-ثبت هزینه واحد ها (نماینده زونکن) در جدول اکسل به ریز اعتبار و کنترل آن بر مبنای جایگاه اعتباری با نرم افزار بوم (تعهدی)
6-انجام جابجایی های اعتباری جهت واحد های آموزشی و درمانی دانشگاه بر اساس تخصیص بودجه
7-انجام ثبت های اصلاحی در نرم افزار بوم (تعهدی)
8-ثبت هزینه های نهایی واحد به ریز دستگاه، منبع ، برنامه، محل و... جهت ریز بستن حساب مالی واحدها و ثبت مانده واریزی واحد بر اساس فیش برگشتی
9- پاسخگویی حضوری و تلفنی به سوالات مسئولین و همکاران واحد های تابعه
10-ثبت اطلاعات مربوط به پزشک خانواده ، ردیف های وزارتی ، سایر منابع و ... در جداول اکسل به جهت در دسترس بودن مانده دقیق حواله های متفاوت جهت پرداخت
11-گزارش ماهیانه مربوط به هزینه کرد کسورات مصوب هیات امنا به ریز برنامه و شرح هزینه
12-تهیه و تنظیم گزارش های مربوط به نامه های ارسالی از سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات ، معاونت درمان، معاونت بهداشتی و پاسخگویی به سایر ادارات و نهاد های نظارتی برون سازمانی
13-کنترل و تطبیق گزارش ها با نرم افزار بوم (تعهدی) و اطلاعات ثبت شده اداره دفترداری
14-ارسال آمار هزینه های تحقق یافته سالیانه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
15- همکاری در بستن حساب مالی سالیانه و ارائه تراز دارایی و همکاری در نوشتن بودجه تفضیلی
16-تهیه و تنظیم گزارش های سالیانه بعد از بستن حساب مالی هر سال
17-انجام سایر امور مربوط طبق دستور مقام مافوق