• 1403/03/12 - 11:19
  • تعداد بازدید خبر : 169
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کوهپیمایی گل گشت خانوادگی

کوهپیمایی گل گشت خانوادگی با حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان کوهپیمایی گل گشت خانوادگی، به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در ارتفاعات شمام شهر رستم آباد برگزار شد.

مرتضی نیک روز مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ظرفیت ‌های بسیاری که در حوزه ورزش های همگانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود دارد، گفت:

با توجه به رسالت دانشگاه، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در صدد است برای افزایش نشاط اجتماعی، کاهش انواع بیماری‌ های جسمی و روحی و همچنین افزایش میزان کارایی کارکنان به برگزاری برنامه های مدون ورزش همگانی و قهرمانی در سطح استان و کشور بپردازد.

در ادامه سمیه علیدوست_ مسئول اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به وضعیت ورزش در جامعه و ظرفیت ‌های مناسب در بین کارکنان دانشگاه خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های شاخص در مسیر توسعه ورزش همگانی که رسالت اصلی آن پیشگیری در حوزه سلامت است میبایست از تمامی ظرفیت های استانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان استفاده کرد تا این امر به یک بستر مناسب برای فعالیت تمامی کارکنان تبدیل شود.

گفتنی است: در این کوهپیمایی بیش از 80 نفر از پرسنل شاغل و بازنشسته دانشگاه به همراه خانواده هایشان شرکت داشتند که در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع,اخبار و اطلاعیه های ورزشی,رویدادها,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 124871
کلمات کلیدی
حامد قربانی پیشخانی
خبرنگار

حامد قربانی پیشخانی

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/03/12 11:19