• 1403/05/14 - 11:58
  • تعداد بازدید خبر : 164
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

افتتاح کلینیک چند تخصصی نروتروما

کلینیک چند تخصصی نروتروما در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

در راستای ارتقاء سطح خدمات سلامت محور در استان گیلان ، به همت پژوهشکده تروما دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کلینیک چند تخصصی نروتروما با حضور دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دکتر شاهرخ  یوسف زاده چابک_رئیس پژوهشکده تروما در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت افتتاح شد.

در این افتتاحیه دکتر یوسف زاده با اشاره به برنامه های بلند مدت پژوهشکده تروما و اهمیت راه اندازی کلینیک چند تخصصی نروتروما در سطح کشور برای تحت پوشش قرار دادن بیماران و اشتراک اطلاعات آنها از طریق یک الگوی دقیق، اظهار کرد؛ فعالیت هایی که در این مرکز صورت خواهد پذیرفت، میتواند الگویی برای تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور محسوب شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد؛ در آینده میتوان با تشکیل یک شبکه گسترده از کلینیک های چند تخصصی نروتروما در سطح کشور، تمامی بیماران را شناسایی و مورد بررسی دقیق قرار داد و این امر میتواند کمک بسیار شایانی به این عزیزان، با تغییرات مثبت در الگوهای رفتاری جامعه و توسعه  تحقیقات پژوهشی کند.
وی در پایان به ارائه توضیحاتی در زمینه روال کار و نظام ارجاع در این کلینیک پرداخت.

در ادامه این افتتاحیه دکتر مصطفی گل شکن ضمن بازدید از بخش های مختلف، به گفت و گو با کادر درمان و پرستاران این کلینیک در خصوص بررسی و رفع مشکلات آنها پرداخت.

گفتنی است؛ در این افتتاحیه دکتر بتسابه مسجودی_رئیس کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت نیز حضور داشت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع,رویدادها,اخبار اختصاصی,گزارش های تصویری
  • کد خبر : 127305
کلمات کلیدی
حامد قربانی پیشخانی
خبرنگار

حامد قربانی پیشخانی

تصاویر

آخرین بروز رسانی : 1403/05/14 11:58