فرم تغییریافته گزارش منابع و مصارف(فرم جدید)
بنا به درخواست تعدادی از روسای محترم امور مالی بیمارستانها جهت آسان سازی و بازه زمانی بیشتر جهت تکمیل گزارش منابع و مصارف،تغییراتی در فرم مذکور بوجود آمد و دوره زمانی تهیه و ارسال آن از( ماهانه) به( 6 ماهه) تغییر یافت.
پیرو نامه شماره 3/127/25108/پ مورخ 1395/06/16 این معاونت مبنی بر تاکید ریاست محترم دانشگاه جهت تجزیه و تحلیل عملکرد مالی بیمارستانهای تابعه و با توجه به درخواست تعدادی از روسای محترم امور مالی بیمارستانها جهت آسان سازی و بازه زمانی بیشتر جهت تکمیل گزارش منابع و مصارف،تغییراتی در فرم مذکور بوجود آمد و دوره زمانی تهیه و ارسال آن از( ماهانه) به( 6 ماهه) تغییر یافت. بدین وسیله به پیوستفرم تغییریافته گزارش منابع و مصارف(فرم جدید)ارسال می گردد. مقتضی است دستور فرمائید تا رئیس حسابداری آن واحد نسبت بهتکمیل و ارسالگزارش مذکور به شرح زیر عمل نمایند:
1.تکمیل فایل فرم مذکور برای6ماههاول سال ( عملیات مالی تا پایان شهریور 95 ) و تحویل نسخه مهر و امضاء شده آن را به دفتر مدیریت امور مالی حداکثر تا تاریخ 1395/07/29
2.جهت بهره برداری از نسخه الکترونیکی فایل فرم مذکور را به ایمیل مالی دانشگاه به آدرس guilan.mali@yahoo.comارسال نمایند.
3. با توجه به مساعدت در نظر گرفته شده در تکمیل و ارسال فرم ها ،مدت زمان یاد شده حداکثر زمان در نظر گرفته شده میباشد .لذا همکاران محترم نسبت به ارسال در موعد زودتر اقدام نموده و به روز آخر موکول ننمایند.
4.فایل فرم مذکور علاوه بر پیوست در قسمت اتوماسیون اداری در سایت دانشگاه به آدرس: tmm.gums.ac.ir(مسیر معاونت ها -معاونت توسعه مدیریت و منابع-اخبار معاونت ) قابل دسترسی و دانلود می باشد.
5.در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه تکمیل فرم با آقای ابراهیم پور(کارشناس مالی ) تماس حاصل نمایند.
نظر دهید