• 1395/08/15 - 15:14
  • تعداد بازدید خبر : 17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

زمان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد

سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ( دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش ) سال 1395 طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه:طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در سال 1395 ثبت‌نام نموده‌اند، به موارد ذیل توجه نمایند:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه95/8/18برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 7، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 18 و 19 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه، نام دستگاه اشتغال، داوطلب بومی، حالت بومی،نوع بومی، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 20/8/95 منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای 3، 8، 9، 16، 17، 20، و 21 (جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی، خوشه شغلی و اولویت های انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمایند.

2ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

3- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر 1: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه 25 درصد ایثارگران توجه داشته باشند که سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آنها بر اساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خوداظهاری) در نظر گرفته شده و در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، این سهمیه در مراحل بعدی برای آنان اعمال می‌گردد، در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • کد خبر : 21732
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/08/15 15:14