• 1397/12/14 - 12:27
  • تعداد بازدید خبر : 39
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

جلسه تکمیلی اجرای فرآیند «امضاء الکترونیکی»احکام پرسنلی در معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد

جلسه تکمیلی اجرای فرآیند «امضاء الکترونیکی» احکام پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز سه شنبه – چهاردهم اسفند ماه با حضور رییس اداره کارگزینی دانشگاه، در دفتر مدیریت منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

جلسه تکمیلی اجرای فرآیند «امضاء الکترونیکی» احکام پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز سه شنبه – چهاردهم اسفند ماه با حضور مهدی یزدان پرست – رییس اداره کارگزینی دانشگاه، مسوولان و کاربران کارگزینی مراکز آموزشی درمانی شهرستان رشت و با همکاری کارشناس حوزه احکام پرسنلی شرکت آذرخش ( مدرس ) در دفتر مدیریت منابع انسانی برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر مباحث تکمیلی اجرای فرآیند « امضاء الکترونیکی » به پرسش های حاضرین در خصوص موارد مطرح شده نیز پاسخ داده شد.

قابل ذکراست؛ این جلسه طی دو روز متوالی و در دو گروه مجزا تشکیل می شود

گروه اول؛ روسا و کاربران کارگزینی مراکز آموزشی درمانی شهرستان رشت ( چهاردهم اسفند ماه)

گروه دوم؛ روسا و کاربران کارگزینی معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت شهرستان رشت، دانشکده های سطح شهرستان رشت و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان (پانزدهم اسفند ماه ) 
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه مدیریت و منابع
  • کد خبر : 45233
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

«امضاء الکترونیکی»احکام پرسنلی «امضاء الکترونیکی»احکام پرسنلی «امضاء الکترونیکی»احکام پرسنلی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/12/14 12:27